Odvetvie
Životné prostredie a zvieratá
Ciele
Vizualizovať údaje na mape
Zvyšovať povedomie
Získavať prostriedky
Zdroj fotky
NRDC, Point Loma, Kip Evans
Výzva
Rada NRDC chápe význam rozprávania príbehov pri vzdelávaní verejnosti a budovania podpory pre environmentálnu politiku. S cieľom chrániť Zem potrebuje ako jedna z najväčších a najvplyvnejších organizácií na ochranu životného prostredia efektívne komunikovať, porozumieť zhromažďovaným údajom a zvyšovať návštevnosť svojich webových stránok.
Príbeh
Vizualizáciou údajov a zvyšovaním návštevnosti svojich webových stránok dokáže rada NRDC zvyšovať povedomie o problémoch životného prostredia, ktoré sa týkajú nás všetkých. Keď sa chce podeliť o svoj príbeh, nástroje Google pre neziskové organizácie jej v tom neustále pomáhajú.
NRDC využíva Mapy Google a Google Earth na zvýšenie svojho potenciálu obhajoby tým, že vizuálne prezentujú svoje environmentálne záujmy oveľa silnejším a zrozumiteľnejším spôsobom.
A keď NRDC hlása svoje poslanie prostredníctvom balíka G Suite, služba Google Analytics jej pomáha zistiť jeho vplyv. Služba YouTube je pre ňu cenná platforma, ktorá jej umožňuje organicky získavať obrázky a videá o kľúčových problémoch. Rada tiež používa platformu Ad Grants, ktorá jej zaisťuje maximálnu viditeľnosť svojich aktivít.
„Počas prvých týždňov po ropnej havárii v Mexickom zálive použila rada NRDC kanál YouTube na [zobrazenie] pôsobivých obrázkov… Jedno z uvedených videí, „Yours Truly, BP“, dosiahlo viac ako 100 000 zhliadnutí bez akejkoľvek platenej reklamy.“
Kim Ranney, riaditeľ pre obsahový marketing, NRDC
Vplyv
Používanie nástrojov Google pre neziskové organizácie bolo pre radu NRDC prínosom pri doručovaní jej posolstva súčasnému a novému publiku. Služba Google Ads prilákala na jej stránky 7,7 milióna návštevníkov a počet sa stále zvyšuje. V oblasti inzercie by táto hodnota predstavovala 5,3 milióna amerických dolárov.
Vďaka presvedčivej vizuálnej výpravnosti sa rada NRDC zameriava na vzdelávanie, inšpiráciu a angažovanosť nového publika. Pomocou svojho kanála YouTube sa snaží osloviť čo najväčší počet ľudí. Po ropnej havárii v Mexickom zálive dosiahlo video so snímkami ľudí a divočiny zasiahnutých katastrofou viac ako 100 000 zhliadnutí bez akejkoľvek platenej reklamy.