Odvetvie
Medzinárodné, zahraničné veci
Výzva
Bezproblémová integrovaná komunikácia je kľúčom k prepojeniu špecializovanej skupiny zamestnancov a dobrovoľníkov organizácie WaterAid. S cieľom ukončiť vodnú a hygienickú krízu musí organizácia WaterAid zvyšovať povedomie, aby tieto témy zostali najvyššou prioritou súčasných podporovateľov, a zároveň neustále oslovovať nových potenciálnych darcov.
Príbeh
Prostredníctvom služby YouTube komunikuje organizácia WaterAid s publikom rôznymi spôsobmi. Ľahký a humorný virálny obsah láka mladšie publikum, zatiaľ čo videá z pobočiek v teréne upozorňujú na činnosť globálnych programov.
Disk Google je ďalší neoceniteľný nástroj, ktorý umožňuje zamestnancom pristupovať k dôležitým súborom z ľubovoľného zariadenia alebo miesta. Je to dôležité najmä pri prepájaní 38 kancelárií na šiestich kontinentoch.
WaterAid tiež používa službu Google Analytics v kombinácii so Správcom značiek Google na zlepšenie možností sledovania, ako je napríklad identifikácia návštevnosti podľa používateľa, nie len podľa zariadenia. Vďaka tomu je cesta ku konverzii na webe WaterAid oveľa jasnejšia.
„Prístup k nástrojom Google na podnikovej úrovni prináša neziskovým organizáciám plne integrovaný systém na vytvorenie, zacielenie, propagovanie a sledovanie ich poslania pre hlavné publikum a zároveň im umožňuje konkurovať spoločnostiam a veľkým spotrebiteľským značkám s takmer neobmedzenými finančnými prostriedkami.“
Tiffany Langston, manažér pre komunikáciu, WaterAid
Vplyv
Nástroje dostupné prostredníctvom programu Google pre neziskové organizácie umožnili spoločnosti WaterAid vytvoriť zaujímavejší a interaktívnejší online obsah, ktorý viedol k pevnejším vzťahom s novými darcami. Prostredníctvom lepšieho pochopenia online publika dokázala organizácia WaterAid optimalizovať svoje webové stránky a zaistiť to najlepšie používateľské prostredie. Vďaka tejto podpore poskytla v uplynulom roku pitnú vodu 2 miliónom ľudí a hygienické zariadenia 3 miliónom ľudí.