Special Olympics World Games

Organizácia Special Olympics poskytuje celoročné športové tréningy a usporadúva športové súťaže pre deti aj dospelých s mentálnym postihnutím.Vďaka jej práci majú postihnutí športovci možnosť rozvíjať svoju telesnú zdatnosť, ukázať odvahu a zúčastniť sa zdieľania darov s celosvetovým spoločenstvom.

Veľkosť operácie

Medium

Odvetvie

Sociálne služby

Ciele

Merať účinnosť vášho webu

Osloviť publikum

Zvyšovať povedomie

Zvýšiť návštevnosť vášho webu

Získajte odberateľov

Služba

Google Workspace pre neziskové organizácie

Google Ad Grants

YouTube pre neziskové organizácie

Zdroj fotky

Special Olympics

Web

https://www.specialolympics.org/

Výzva

Svetových hier 2015 v Los Angeles sa zúčastnilo 6 500 športovcov zo 165 krajín, ktorí pri súťažení v 25 športových disciplínach predviedli, ako vyzerá skutočná odvaha, radosť a odhodlanie.

Na usporiadanie tejto veľkolepej udalosti bolo potrebné dať dohromady 30 000 dobrovoľníkov, postarať sa o 500 000 divákov a zohnať dary v hodnote niekoľko desiatok miliónov dolárov.

Príbeh

Pri usporiadaní Svetových hier v roku 2015 koordinovala organizácia Special Olympics dobrovoľníkov pomocou služby Google Workspace. Tiež programom Ad Grants oslovila divákov na internete, pričom svoje cieľové publikum analyzovala pomocou služby Google Analytics.

„Naším poslaním je zvyšovať povedomie, ktoré vedie k prijatiu a začleneniu do spoločnosti. To však prináša nutnosť osloviť našimi úžasnými príbehmi čo najvyšší počet návštevníkov. Vďaka Googlu sme dokázali zistiť, s kým vlastne komunikujeme, a zároveň sme získali publikum z celého sveta, ktoré naše posolstvo šíri ďalej.“

Patrick McClenahan, prezident a generálny riaditeľ Svetových hier Špeciálnych olympiád 2015

Vplyv

Kampaň Ad Grants na web organizácie Special Olympics prilákala 44 % nových používateľov a zaistila polovicu z celkového počtu nových zaregistrovaných odberateľov.

Vďaka službe Google Analytics získala organizácia tiež predstavu o správaní návštevníkov webu a mohla merať množstvo a zdroje vygenerovaných používateľských interakcií.

Vďaka využitiu Štúdia YouTube v Los Angeles dokázala aj s veľmi obmedzeným rozpočtom vytvoriť pútavé videá, ktoré pomohli ešte viac zvýšiť povedomie o jej činnosti.

Objavte, ako iné organizácie použili program Google pre neziskové organizácie na pomoc ostatným.