Zapojte podporovateľov pomocou videa v rámci programu YouTube pre neziskové organizácie
Objavte silu videopríbehov, aby ste mohli osloviť globálne publikum a vyzdvihnúť dôležitosť svojho poslania. Okrem toho môžete podporovateľom uľahčiť prispievanie prostredníctvom funkcií služby YouTube Giving (momentálne k dispozícii v USA).
Výhody
Ako program YouTube pre neziskové organizácie funguje
Získate prístup k funkciám, ktoré sú obzvlášť užitočné pre neziskové organizácie:
- Karty s ľubovoľnými odkazmi umožňujú prepojiť podporovateľov s akoukoľvek externou webovou adresou.
- Funkcie služby YouTube Giving môžu pomôcť so získavaním financií a zapojením podporovateľov.
- Akadémia autorov poskytuje lekcie prispôsobené neziskovým organizáciám.
Zistite, ako program YouTube pro neziskové organizácie pomáha zvyšovať povedomie, komunikovať s podporovateľmi a ešte viac.
Charity: Water
Sociálne, analytické a optimalizačné nástroje od spoločnosti Google pomáhajú organizácii charity:water vzdelávať podporovateľov a šíriť posolstvo.
Van Gogh Museum
Van Gogh Museum využíva YouTube a Ad Grants na efektívne oslovenie nových návštevníkov a propagáciu.
Special Olympics World Games
Organizácia Special Olympics pomocou služby Google Workspace koordinovala dobrovoľníkov a v službe Ad Grants oslovovala divákov počas Svetových hier 2015.
Ďalšie nástroje, ktoré vám pomôžu osloviť publikum
Spolu s programom YouTube pre neziskové organizácie vám môžu pomôcť rozšíriť povedomie a získavať financie aj ďalšie služby ponúkané prostredníctvom programu Google pre neziskové organizácie.
Požiadajte o účet Google pre neziskové organizácie
Po overení, či vaša organizácia spĺňa požiadavky, si budete môcť aktivovať služby Googlu, ktoré najviac vyhovujú vašim potrebám.
Máte otázky alebo chcete zistiť, ako používať program YouTube pre neziskové organizácie?
Po overení svojej neziskovej organizácie a aktivovaní programu YouTube pre neziskové organizácie si prečítajte zdroje a časté otázky, aby ste vedeli, ako program naplno využívať.